Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

üşenGENÇlik

(Galatasaray Milan'i yendiginde "Yendik mi lan?" diye manset atan Star gazeteciligi anlayisinda bir baslik oldugu icin burada hepinizden ozur dilerim)

Hani 10 yildir Eurotrail yapacak olan adamlar vardir ya bir turlu planlayamayan cesitli nedenlerden dolayi basaramayan iste o adamlardan biri de benim. Butun hadise bir sirt cantasi bir pasaport ve tren bileti organizasyonu olmasina ragmen 10 yil boyunca erteleyen adamim ben.

Hani odasinda yerdeki kiyafetlerden 15 gundur nelerin sirayla giyildiginin hesabini yapilabiliecek adamlar vardir ya iste o da benim. Kirli camasir sepetinin doldurulma suresi ile dolu kalma suresi esit olan adamim ben. Camasir sepeti butun hafta hic is yapmadan oylece bosbos oturur.

Hani bilgisayarinin masaüstü silme dolu olan adamlar vardir bir dosyayi bulmak icin masaüstünü sort by date yapan adamlardir onlar o da benim anasini satayim. Hep ozenirim masa ustu ikonlarini masa ustundeki resme gore dizen duzenli insanlara.

Hani bagcik baglamayayim diye onu cirtli ayakkabi giyen adamlar vardir ki normal insanlar en gec 10 yasinda birakmistir cirtli ayakkabi giymeyi, iste o cirt bantli ayakkabilari essek kadar olmasina ragmen hala giyen adam karsinizda. Bazen cirtlari capraz yaparim bazen ikisini sadece birine yapistiririm.

Hani ayni tavada hic yikamadan 20 defa yumurta kizartan adamlar vardir, ayni catalla karistiran ve catalinin uzerinde katman katman yumurta olan adamlar. Dogru bildini o da benim iste. Sirf tava bir sonraki solene temiz kalsin diye ekmegin son parcasiyla butun tavayi siyiririm oyle birakirim ocagin ustune geri.

Hani calisma masasina tum nesnelerin (su damacanasi, kahve makinasi, yatak, cop kovasi, telefon, fotokopi makinesi ...) esit uzaklikta olan adamlar vardir. Bu da benim. En fazla bir sandalye bacagi esnetme mesafesinde olmali hayat benim icin, sandalyemi bukerim isimi gorurum kardesim.

Bunlar benim su siralar yenmeye calistigim ve sonlarina geldigim "genclikle" mazur gorunen usengencliklerim.

Bir de ...

Hani ayni prezervatifi birden cok kullanan adamlar vardir, kaldigi yerden devam eden. Iste en azindan o adam ben degilim ayrica buradan butun kizlara selam ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder