Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Çocuklar Ölsün Diye Çalışan Şekerleme Sanayi

"Bir gun bir gun bir cocuk eve de gelmis kimse yok acmis bakmis dolabi seker de sanmis ilaci" ile buyumus birisi oldugumdan itirazim var lan benim sekerleme ve sakiz sanayine.

olm bonibon'un kirmizilarindan kenara ayirip yanin da ayni drajeye sahip baska bir ilactan koyarak kanepenin uzerinde olmus roluyle az dayak yemedim abimden.

ama bilinc duzeyim perfect cekiyordu o zamanlar, en azindan once ucundan azicik isirip seker mi ilac mi anlayabiliyordum.

simdi sekerlemeler ve sakizlar ayni, hap gibi hic bir farki yok ve sunulduklari kutular ve paketler de ayni. ayni hap gibi ustten bastirip jelatinini yirtma suretiyle acilabilen sakiz gordum lan.

"alman aspirini" sifatini kazanmis aspirinin plastik kutusunun aynisindan da yapmislar icine sakiz koymuslar.

kareydi eskiden sakizlar genelde, turbo olsun, tipitip olsun, minti olsun hep kareydi. En idiotumuz bile ayirabiliyordu aradaki farki, ya da sakizin icinden karikatur ya da cikartma ya da dovme cikardi hic olmadi 3 boyutlu kucuk resim.

son olarak da bir reklam var "chewy" reklami. Cingil soyle "at agzina bir civi..."Atar lan cocuk agzina civi belki, cocuk bu hersey beklenir.

Tirsiyorum acayip tamam paketler guzel olmus kiyak olmus janjani bol olmus ama aynisi olmus.

edit: bugun 23 nisan prozac cani cekiyor insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder