Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Kana Giren Insan Evladı

Bazi adamlar var ki agizlariyla kus tutma eyleminin oznesi olmaya muktedir nitelikler tasiyorlar. (ne dedim ben simdi)

İlk atari salonlarinda tanistim ben bu tiplerle. Strret Fighter oynuyoruz babadan istedigimiz 3 jeton parasiyla. Karizmatik diye capon diye, oryantaldir gonul adamidir diye, Ken'i secmeyip Ryu'yu secmisiz.

Normal stagein son elemani olan Blanca'ya ucak amerika uzerinden kalkmaktadir. Ki bunye de bir bobur bir bobur zira 10 sn once Guile kirmizi perfectle yenilmistir.

Lakin Blanca denen mutant ozellikle son turda cok zordur. Ulan simdi Zangief olsaydi iki turda perfect cekip eline verirdim diye dusunurken. Atari salonunun gediklisi (o yasta Resat Nuri okuyorum gedikli ne demek biliyorum) Serkan gelir yani basima.

Yan kolu hizlica cevirip dugmelere basip, rakibi dellendirme efsanesi o yillarda pek bir meshurdur, ki bu Serkan ibnesi de aynisini yapmaktadir ve rakip Blancadir yensek Bulrog'a las Vegas'a gidecegiz. Ama Serkan ibnedir iste

Round 1

Serkan: Olm sen bu Blanca'yi gecemezsin ver gecivereyim?
Felis: Lan bi git bela misin sen ya.
Blanca: ccczzzzzzzttttt bzzzzzztttttt
Serkan: Bak jetonuna yazik
Felis: Basma dugmelere sen dellendiriyorsun adami
Blanca: hümmmppppfff hüüümmmppfff
Felis: Sömürdü len kanimi
Serkan: Ver iste burdan gecivereyim
Felis: Dur dur
Blanca: Orrruuuuuaaar orrruuuaaar
Ryu: uyuuuuuuuuugghhh
Serkan: Olm dedik dinlemedin
Felis: İyi al lan gecemezsen isterim jetonunu

Round 2
Blanca: bzzzzztttt czzzzztttttt oruuuuaaaar orruuuaaarrr hümmmpf hüüüümpf
Ryu: uuuuummmmm pppppffff
Hakem: perfect
Atari: nayn eyt seven six ....

Serkan hala kendi ismini SER seklinde yazma derdinde, neden verirsin 2. roundu gecsin diye bok mu var veriyorsun kendin yenil adam gibi...

Bunun Serkan'in iddaa'yi seven adam, kiz gorunce gaz veren adam, arabanin anahtarini babadan araklattiran adam, 5. sarap sisesini fondiplettiren adam versiyonlarini da yasadik, gorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder