Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Ilkokuldaki Sarışın Yeşil Gözlü Kız

26 kisi ortak bu kiza asiktik biz. Sinifin yarisi ayni kiza asik cunku digerleri bildigin esmer, kara gozlu kiz iste bir farki yok.

idrak yollarimiz ayran ve gevrekle tikali oldugu icin de biz bu sarisin yesil gozlu kiza asiktik, neden oldugunu bilmeden.

Bu kizlarin adlari genelde de "Hatice, Fatma, Neriman" olmazdi daha modern ve duyulmamis isimlerdi "Berrak, Naz, Britney" gibi isimlerdi.

Ayni sinifta birden cok sarisin yesil gozlu kiz varsa, erkekler sayilari oraninda bu kizlari bolusurlerdi. Bir grup Berrakci olurdu bir grup Nazci. Bir gruptaki erkek diger grubun kizina bakmazdi.

Boy, pos, gogus, kalca gibi kriterlerimiz henuz yesermediginden gozlerindeki yesillik bize yetiyordu, tenefusteki dirsek temaslari bizi sevgili yapiyordu.

Bir de sizin eve daha yakinsa bu sarisin kiz, eve donerken en uzun sen yurudugun icin daha sansliydin grubuna gore.

Butun okul dalin reklamindaki kiza hastaydik lan biz.

Lisede gordum bunlardan birini yillar sonra gidip konusmadim cunku kiz hala barbie tandansindan kurtulamamis ve benim yanimda gotik makyajli, siyah giyinen marjinal kiz vardi.

Universitede bir baskasini gordum o da 1,50 boylarinda 90 kilo olmus ve benim yanimda kizil sacli, mor etekli, eglenceli kiz vardi.

edit: ah uleyn Selin nerdesin tadinda olmus yazi uzaktan bakinca. Okuyorsan ara numaram bu, bel fitigi isinde calisiyorum gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder