Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Döllenme Dürtüsü

Cok pis yaslardayim lan. gene degisiyor kadinlar cevremde gene ben anlamakta zorluk cekiyorum lan.

25inden sonra cocuk sesi taklidi yapmayan, yolda cocuk gorse ne seker sey degil mi diye sormayan, yegeni icin alisverise cikamayan karsi cins kalmadi cevremde.

25 ine kadar en izbe barlardan cikmayan, siyahin ve morun her tonuyla en gotiginden makyaj yapip takilan kizlarin hepsi cocuk istemeye basladi, sigarayi birakma zamaninin geldigini soylerken.

Ne oluyor kuzum size, biyolojik saati gelen Esra Ceyhan gibi sevgi pitircigi oldunuz ya. Yumurtaliklarinizda "dölle beni dölle beni" diye ziplayan hücreleriniz mi sizi boyle yapan yoksa yanlizlik korkusu, sahip olma istegi mi cozemedim.
Bir anda hepiniz patlayiverdiniz, cocuk da cocuk diye.

Ne guzel icip siciyorduk, bu "evimin kadini olicim ben" safsatasi nerden cikti. Annelik damarlariniz mi tuttu yoksa ulasilabilecek tum noktalara vardiniz da bir de bunu deneyelim bakalim zamaninda misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder