Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Amerikan Sinemasında Başrol Oyuncularının Cep Telefonlarının Olmayışı

Bugun Babil'i izledik. Boyle kulturlu boyle de sanatsever insanlariz.

Bu Brad Pitt insani ki biz onu taş olarak bilirdik. Fas'in collerinde problem yasiyor. Filmin icerigini vermemek icin problem diyorum. Cikarip soyle kallavi bir Motorolayi Jack'i arayip "Hey dude we have a fucking problem in Moracco now, need your help" tadinda diyalog yasayamiyor. Bas efendim 9-1-1 biz bile biliyoz ariyoruz amerikanin emergency servisini ezbere.

Gene ayni sekilde meksikali bakici bir kadin san diego collerinde 2 cocukla sabahliyor. Gene problem var yoksa kadin manyak degil. O da cantasindan bir telefon cikarip arayamiyor 911i.

Neyse Japon polisi bir adami ariyor, gene problem var. Adamin adresine geliyor polis, kizi var adamin o rastliyor polislere. Kızcagiz sagir ve hayli isterik. Baban var mi Japon gızı diye soruyor Japon Polisi kıza. Kız kağıdı çıkarıp yazıyor "Babam nerde bilmiyorum" diye. Japon polisi adamin adresini bulabiliyor da cep telefonunu neden bulamiyor. Ayrica ayni sagir japongızı başka bir sağır arkadaşıyla cep telefonundan goruntulu iletisim kuruyor. Maymunluk yapıyor. japon polisi bu teknolojiyi kullanmiyor. Boşa benzin yakıyor. Tüyü bitmemiş samurayın vergilerini çarçur ediyor.

"Die Hard" da da var boyle salak enstantaneler ama ya filmin cekildigi zamanlarda cep telefonu yoksa diye kıllanaraktan Bruce abime bok surdurmeden, Ameirkan sinemasina eseflerimi sunuyorum.

Not: Ne tipo yapmisim yazida, duzeltmiyorum konsepte uygun olsun, hatalar devam etsin. Yazi anlasilsin diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder