Müzik ve sanat kültür camiamızın entel abi ve ablalarımızın son zamanlarında radikal ve spontan projelerinde aradıkları kehribar tadı.
Adamı sanki ilk Teoman keşfetmiş gibi, sesini "sanat" çevrelerinin farketmesi için Nerdesin Firuze çevirildi. Sonunda Murathan abimizde elinden tutuverdi "Yumurtaya can veren allahım, sivri biberi neden yarattın?" diyen babamıza. Yakında da muhtemelen bonus reklamlarında da yer alıp. Müzik beslenme piramidinde tepe noktasında bulunur.
Sankim sanat çevrelerinin gettolardan özrü gibi oldu bu aralar ya da beğeni değişkenliğini farkedememenin uygulamalı projesi. Svarowski den tek taşlı altın kaplama jilet bekliyoruz.
bu da böyle bir anımdır köşesinde ise: 2000 senesine dönüyoruz.
gecenin bir baska köründe uzun saçli sakalli gençler müslüm babayi alsancak çorbacilarindan birinde görür yaninda muhterem nur ve bi kaç gorilsel ebatta korumalari bulunmaktadir.
gençler, alkolun de verdigi etkiyle "aaa müslüm baba, babamiz, heytara bea" seklinde hem sebeklik yapmakta hem de müslüm babayla kafa buluruz sarariz tavirlarindadir.
gorilsel korumalar ilk etepta sittirin lan burdan yaklasim biçimini sergilese de, müslüm baba "ooo gençler canlarim hosgeldiniz" diyerek masaya buyur eder. muhabbet edip çorba ismarlar. gönlünü açar.
bir baska gecenin köründe ise gene alsancak civarlarinda tapilan ezginin günlügünden bir kaç eleman yemek yemektedirler. hemen yanlarina sokulunup "abi hede hödö çok seviyoz biz sizi" seklinde diyalog ortami yakalanmak ister. lakin elemanlar gayet soguk bir tavir içinde yemeklerine devam edip "iyi,iyi" demislerdir. gençlerin hevesi de saygisi da kaçmistir.
aradan uzun yillar geçmistir. müslüm baba sensiz olmaz, paramparça gibi çizgisi disindaki parçalarin unutulmaz yorumcusu olmustur. ezginin günlügü bir yürüyüs sonunda kalmistir. ask bitmistir.
dahi mi deli mi anlasilmayan insanlar toplulugun liderlerindendir lakin gönlünün genisligi isminin arkasina baba lakabini almayi çoktan hak kazandirmistir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder