Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Seyir Yönüne Ters Oturamayan Insan

Metro ve bazi belediye otobuslerinde hem yer kazanmak hem de insan insanin yuzunu gorsun canim iki kelam etsinler mantigindan bazi koltuklar ters yerlestirilmistir.

Bazi yolcular ise, genelde 45 yas ustu, kollari bilezikle dolu, kısa ve boyali saçlı teyzeler, bu koltuklara oturamazlar.

Ortaya attiklari savlar ise "basim donuyor, midem bulaniyor, inecegim duragi kaciriyorum, boyle alismisiz biz, islerim ters gider" gibi zottirik nedenlerdir.

Bu yolcularin bir cogu da " evladim ben oraya oturamiyorum sen geciver sen gencsin" diyebilecek kadar curetkar ve hatta ben merkezcidir. "Ulan belki en sevdigim ugurlu koltugumdayim ya da vodafone reklaminda oynamisim hatun dusururum diye binmisim otobuse" bunu dusunemezler.

Neyse efendim, bu insanlar ayni mantikla asansörle ciktiklari kattan, merdivenle inmeleri caiz, aşağı baktıkları balkondan yukari bakmamalari gereken ve hatta ihtiyaclari oldugunda ambulansa, ki kafadan ters gidecekler "evladim gel sen yat ben ters gidemem" diyemeyecekleri icin alinmamalari gereken insanlardir benim gozumde.

Gene bir kanayan yaramiza parmak bastik boylece.

Ugur Dundar'i emekliliginde ulkeyi emanet ettigi gencle gururlandiracak adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder