Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Bugün Icinde 4 SMS Daha Kullanarak Gün Boyunca Sevdiklerinizle Doyasıya Mesajlaşabilirsiniz

"Bugun Icinde 4 SMS Daha Kullanarak Gün Boyunca Sevdiklerinizle Doyasıya Mesajlaşabilirsiniz"

Sevgili kurumsal servis saglayicim, intihar mesajimi cekiyorum lan belki ardimd biraktigima, ya da patrona kufrediyorum, birine lanet okuyorum. Sergilemek zorunda misiniz oglum kurumsal kibarliginizi.

Musteri velinimettir, candir, haspamdir mantiginizdasiniz ama degil arkadasim her atilan mesaj sevdiklerimize doyasiya hede hodo icin atilmiyor. Beni tuketime gark etmeye calisirken insana hizmet verdiginizi unutmayin.

Net olun cigerimi yeyin ya da ruh halimden anlayin 2 mesaja 1 kucuk raki gonderin. Ya da mesajim iletildikten sonra "haketti ipne" diye geri donun. Ben sabaha kadar mesaj doseneyim.

Sayin okur, sanirim konuyu anladin kurumsal kibarligin kisiye ozelligi ortadan kaldirmasi. Sen hazir bu cumleyi tekrardan okurken ben orneklerime geciyorum.

a-Mesela bankalar alacakli olduklarina soyle bir yazi gonderirler.

"Degerli Musterimiz,

456711 nolu kredi borcunuzu ve bugune kadar olusan faizini 31/14/2009 tarihine kadar odememeniz durumunda bankamiz olarak hakkinizda yasal takip isleminin baslatilacagini uzulerek bildiriz.

Saygilarimizla
Emobank"

Sen beni numaralandirmissin kardesim, ismimi falan bilmiyorsun ki, ikimizin iliskisine vade koymussun bir de inceden tehdit etmissin, kesin bu mektubun bedelini de bana fatura edersin. Islem bedelimiz olur bu mektubun.

Halbuki arasan "Abi bu ay sikisiksin galiba ne varsa gonder obur haftaya hallederiz. Istersen gel bir Nevizade yapalim acilirsin" desen. Kral olursun lan gozumde. Butun cevremden para toplar sana borcumu oderim, en azindan calisirim.

b-Yilbasi karti, tebrik gibi kurumsal sevgi pitircikliklari da asagida. Genel mudur birine yazdirmis, is ortagi olan diger sirkete gondermis.

"Kurban Bayraminizi en icten dileklerimle kutlar esenlikler dilerim"

Lutfullah Macun
CEO - ChristianKarembeu Holding srl, gMbh, SA

Arkadasim guzellik yaparken siciyosun bayram ruhuna, salak sekreterin digital imzani 40 DPI da basmis kagida haberin yok. Geri donuyoruz seni ariyoruz Maldivlere gitmissin 1 haftadir yokmussun. Dravdan kart atmissin.

Halbuki Maldivlerden atsan o karti bana canim desen boyle sekil yaptik umarim senin de olur desen, bir de Maldiv Imami ile fotografini koysan tropik bir meyveye kokusu icin surtsen, zarfi agzinla yalayip, uzerinde muhtemelen muz olan bir pulla bana gondersen.

Indiririm lan sana uyguladigim kar marjini, agaya beles yaparim.

Bak kurumu temsil eden kibar sahsiyet, insaniz her seyden once yemisim temsil ettigin kurumu oglum, kurum kuruma kart atar mi?Hal hatir sorar mi? Sormaz?

Kurmaya calistigin sempatik iliski cebimdeki paraya ise eger yapma gozum, yok eger harbiden inanarak destekliyorsan beni, benim ruhuma gore davran, ne hissettigimi gor de oyle tepki ver bana.

Not:

Sayin Okur,
Bugun icinde 4 blogumu daha okuyup puanlarsaniz, yarin sabah 5 te kalkip puanlayan okurlarimi doyasiya sabah corbasi icmeye goturecegim.

Saygilarimla,
Felis
Administrative Associated Co-Executive Manager / Duhul Cay Ocaklari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder