Ne Baktın Gözüm

28 Mayıs 2009 Perşembe

Hedefe Yaklaştıkça Artan İşeme Dürtüsü

Ziyadesiyle yaydiraraktan eve Turis Omer gibi geldigim gunlerden biriydi, elde sigara, kizlarin popolorunu kesiyorum, sokakta mac yapan cocuklara calim atiyorum, uyuyan kedilerin kulaklarina vurup "naber len dingil" sululugu icerisindeyim. Ne gam ne tasa.

Eve yaklasiyorum, elim ister istemez cebimdeki anahtari disari cikarip oynamaya basliyor, salliyorum lan bildigin anahtarligi 50 metre kala.

Bu singirti sesi de benim Pavlov'un kopegi olma ihtimalimi guclendirircesine idrar keseme baski yapiyor sanki. Uzatiyorum pembe ile isaretlenmis anahtarimi apartmanin kapisina, karin bolgemde bir sikisma bir kendini germe.

Adimlarimi hizlandiriyorum apartmanin koridorunda ve en az 3 defa yanlis zile basiyorum apartmanin isiklarini yakmak icin. Heyecanlaniyorum lan bariz.

Evin kapisi seramonisi basliyor, once yesille isaretlenmis anahtar sonra mavi anahtar siralama hatasini yapip, daha da arzulandiriyorum urenin dunyaya gelme istegini, giriyorum lan eve tekmeleye tekmeleye.

Sag ayakkabimin topuguna basip firlatiyorum ayakkabimin tekini, digerine de ayni islemi ayagimla yapip kostura kostura evin koridorundayim artik, bir elim sadece fermuari acmaya calisip kemersiz shortcut pesinde kosarken diger elim once isigi sonra kapiyi aciyor. Iste tam karsisindayim, iste mevcudiyet sebebim.

Boxeri da hallettik mi, tek sorun klozet kapagini kaldirip kaldirmama ikilemi oluyor, kaldiriyorum da genelde.Kendimi o diger insanlarla bir butun hale getirecegim, o insanlarin varliklari ile en sicak organizmal temasimi kuracagim kanalizasyon portalimdaki mutluluga birakiyorum.

Ama yok olmuyor, prostat yasimda gelmedi henuz ama yok. Sadece 2 damla.

"Bu muydu" diyorum lan "bu muydu" (sessizlik ... gulusmeler ...) Butun bu heyecanin sonucu bu muydu?

Onemli Not: Bu yazi heyecanin algilanmasi, verilen tepki ve heyecanin hezeyani uzerinedir. Yoksa "gel agzimiza sic" gibi sululuklardan hic hazzetmem. Yadirgarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder