Ne Baktın Gözüm

15 Aralık 2013 Pazar

Şahika'nin Köşe Masası

Gecenlerde farkettim, su istanbulda nerde piyasaci, nerde karikiz kesmeci, iphone ustunde volkswagen anahtari tasiyan bagri acik beyaz gomlek giyen esmer siritkan adam varsa hepsi mutlaka hepsinin poposu Şahika'nin Köşe Masası'nin etrafina dizili taburelere temas etmistir.
Neden derseniz da aslinda cevap sorunuzun icinde. Yok boyle bir kalabalik, yok boyle bir sec begen alcilik, yok boyle bir piyasacilik.
Bundan sanirim 3-4 yil once ben de o masanin etrafindaki taburelere popomu birakma serefine nail olmustum ama oturdugum yerden yoruldum lan. omuz ve dirsek en az 12bin cinsel organa kottan da olsa temas etti, bira bardagima hic yoksa 2bin kisinin agiz bakterisi dustu, 25bin insan gordum yanimdan gecen, muhabbet ettiklerim muhabbet edemediklerim gurultuden.
iste tum bu sebeplerden dolayidir ki, siz de gecerken dikkat edin, o masanin etrafinda oturanlar gunde 5 litre red bull icebilen, 6 ay boyunca 3 saatte bir sevisebilecek, her tarafa siritan esmer optik beyaz gomlekli abilerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder