Ne Baktın Gözüm

15 Aralık 2013 Pazar

Aşk Tesadüfleri Sever de Döver de

Bana kalirsa Eyyafyallayokull'un patlamasinin nedeni, sarkisini bir de Muslum yorumundan dinleyen Björk ablamizin kendini Adanali gibi hissetmeye baslamasidir. Ha keza, durumdan ekmek yemeye calisan Murathan Mungan abi, istedigin bu degil miyidi? Entelligin kalp damarlarina arabesk by pass yapmak.
Yaptin lan Murathan, yaptin diyerek sarilasim geliyor, lakin bir cift lafim var. Ask tesadufleri sever de dover de be Murathan.
Tesaduf tesaduf nereye kadar, kac defa yesilmisik, kac defa icindeymisik, biz misik? Onca mektubu ben mi yazdim, Murathan, neydi birarada tutan sizi. Sevmek bir cok seyi goze almak degil miydi?
Ac bir raki daha Murat, sana samimiyetimden bu yazdiklarim, bu Murat demelerim. Tesaduflerin erittigi buzlari koyalim bardagimiza, bozarsin.
Arada hep ayni insana asik oluyormusuz gibi geliyor da suratlar degisiyormus gibi gelmiyor mu sana da, yoksa ardardina bu kadar tesaduf sana da biraz fazla gelmiyor mu abi. Biraz da dovsun su tesadufleri ask da, pekissin iyice, tesadufe mahal birakmadan yurutelim.
Bir sonraki projeyi beraber yapalim , Hayko'yu alalim yanimiza, basin toplantisiyla aciklamayi patlatalim abi. Bak plak kapagini da hazirladim coktan, ucuza getirdim. Sirf tesadufleri dovelim diye simdiden harcandi emekler.
Son bardaklari domuz sikisi yap abi, yolluk olur, su sogukta usutmez bizi. Su bos bardagi da da hayko icin doldur tut.Sirf tesadufen birisi oturup icmesin diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder