Ne Baktın Gözüm

15 Aralık 2013 Pazar

Hevesli Yeteneksizle İyi Niyetli Salak

Kizilderililerin meshur lafi vardir, biz bu dunya atalarimizdan bize miras degil torunlarimizdan emanettir diye ama bu lafin asagida anlatacagim konuyla alakasi yok sadece 1995 model universite onu pispirik kafelerinin duvarlari gibi karsilasin istedim.
Aslinda konuya meshurlarin, eskilerin dizeleriyle girecek yasli kivaminda olsam "cahil dostum olacağına, alim düşmanım olsun" kopipestini yapar lafa tukruk sacarak girerdim.
30 senelik insanim benim de bu dunyada gordugum cekindigim 2 insan tipi vardir.Hevesli yeteneksizle iyi niyetli salak.
Hevesli yeteneksiz, yapmayi cok ister kudurur delirir ama yapamaz. voleybol maci bitirtir, muzik grubu dagittirir, uludagdan kusturur, olta toplatir. Aktivite sonumler, olayi bozar. Genelde kizlar bu gruba dahiller. Erkek cocuklari olayin icinde cinsellik yoksa hevessiz olduklarindan ve bagil olarak kasa ve kendine guvene dayali durumlarda rahat hissettikleri icin "lan yoga manyak bir sey" diye 2 saat tayt almaya cikmazlar. "Toygar buz pateni yapalim micilik" karda tan isiginda acan cicege verilen isimlilere mahsustur.
İyi niyetli salak, yardimseverdir, yardim etmek icin gotunu basini yirtip isi siyiramayandir. Yuva yiktirir, fazla mesaiye biraktirir, evi su bastirir, pilavin dibini tutturur, sarap sisesinin basini kirdirir, ikeaya telefon actirir. bu grupta da daha ziyade erkek bulunur zira bilmedigini gostermemecilik ve duz olmak biz kalin biyiklilara ozgu. Anadolunun o cefakar kadinlari, daha fettandir, is bilirim isime gelmezse yapmamcidir.
Ha bu iki vasif yakaniza yapismissa, uzak durun benden. soyledigi yalani 2 yil unutmayip o yalanin devami 5 sene sonra baska bir yalanla pekistirebilen pis insanlar ya da evde gizli gizli uranyum parcalayabilen insanlarsaniz gelin orgutlenelim. sabahtan aksama kara melek izleyelim, evimizin duvarlarina catherine chansler fotograflari asalim boy boy, produkturlerin isteginin aksine 1991 yilinda ben sagdaki sarisin gerzege degil soldaki esmer bianca'ya asiktim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder