Ne Baktın Gözüm

19 Şubat 2012 Pazar

"BIZ ARTIK EVLENDIK VE SOKAKTA ŞARAP İÇEN ADAMLARLA SOSYALLEŞEMEYIZ" ÇIFTLERINI PISTE BEKLIYORUZ

Evlenince felsefi evrimini boynuna takilan ceyreklerle tamamladina inanan insanlar vardir ya, surekli nasihat verirler "eee felisus sen de buyu artik evlen aile sahibi ol" "bak herkes adam oldu sen adam olamadin" "sana kiz bakalim istersen"...
Arkadaslar evlenip birbirlerini beceriyorlar ya, muhtesem. Hayatin anlamini buldunuz, bana da nasip kismet spermlerinizi yumurtalarinizi firlatin. Once sen adam ol da, dugununda Cola Turka icirecegine iki raki acsana duduk. Kizin babasi muhafazakar diye kendinden taviz verecegine.
Sevisecek yer bulamayip, kapimda "ev ev" diye agladiginiz gunleri bilirim lan, en buyuk kavgalarinizdan sonra daha disinizle acmayi bilmeden getirdiginiz en ucuzundan kukurtlu saraplarinizi actim. Ne zaman adam oldunuz, ne zaman got oldunuz. Bu ispat kaygisi niye.
Bu karin senden biraz uzaklasinca diger kizlarin poposunda dolasan sen degil miydin? Sabahin korunde "alemlere akalim alemlere akalim" diye deliren.
Hem bu karin sirf Mehmet ona yuz vermiyor diye seninle oldu oglum. Farkinda degil misin? Sosyal basari seviyeniz mi duzeyli evlilikleriniz? Egonuzun meyvesi mi birlestirdiginiz yalnizliklariniz.
Artik Mars'ta yasiyormus gibi davranmaya basladiniz, ben 15 yildir sokakta iciyorum, calilara isiyorum, sort giyiyorum, yoldan gecen kopeklerle birdirbir oynuyorum, trafik lambasindaki adami taklit ederek karsidan karsiya geciyorum. Bunlari dune kadar siz de yaptiniz. Duzenli cinsel hayat karakter mi koreltiyor.
Sen daha yeni evlisin ve sunu da bilmiyorsun, sikilinca prensesin yaptigin karindan su an tiksindigin sokaklarda elinde sarapla dolasmak isteyeceksin, kapimi calacaksin hayatin ne kadar monoton, tek duze oldugundan ve ustune su an seve seve aldigin sosyal sorumluluklarin aslinda ne kadar da seni ezip gectiginden bahsedeceksin.
Beni biraktigin gibi bulacagini dusunup anlatacaksin bunlari, beni biraktigin gibi sana hak vererek efkarini dagitacagimi sanacaksin. "Gel" diyeceksin alemlere akalim, en azindan iki sarap daha alip bogaza inelim.
Biraktigin gibi degil ki hersey, ben sana anlatsam anlamazsin. Ortak noktalarimizi tuketmeye calistigin gundeki muzigi dinliyorsun hala, o gunku dunyaya bakiyorsun, oduncu gomlegi giyip gelmissin, biz artik king oynamiyoruz sabah kadar, birak kagitlari dagitmayi. Bitti ki oglum bunlar...Tanimam ki karini, hakkinda yorum yapayim, bilemem ki derdin ne, icinde olmadim senin dunyanin.
Bak gene reddettin karinin telefonunu, eskiden olsa yanimizdan 20 metre uzaklasip oyle konusurdun. Izole dunyani sen insa ettin, yikma isini neden bana veriyorsun.
Artik arkadaslarin sadece evli olduklarindan dolayi tatile ciktiginiz, mangal yaktiginiz, ayda bir bogaz manzarali yemege gittiginiz insanlar. Karizmayi dagitmamak icin yemez ki gotunuz,cunku sarabi hep kadehte sallayarak yudum yudum ictiniz ve birbirinize hayatinizda ne kadar mutlu oldugunuzu sadece gulumseyerek gosterdiniz.
Boyle iste mal arkadasim, kendini bulmak evlenmek olsa seni once ben becerirdim.
Yengeye hurmetler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder