Ne Baktın Gözüm

19 Şubat 2012 Pazar

BEN NUMARA TAŞINIRLIĞIN İNSANI YÖNÜNDEYIM ARKADAŞ

Malumaliniz, ergen asklar yasadi bu milletin cocuklari ellerinde Nokialarla ve Ericssonlarla. Ne Isvecin ne de Finlandiya'nin ruhu bile duymadi kontoruyle askinin arasinda sikisip gonullerin.
"Seni dusunuyorum bebeyim" safliginda calidirip kapatmalar, kelimelerin kontor yetersizligini betimlemedeki kiyafetsizligini ortadan kaldiriyordu. 5 caldirip kapatmali bir gece en romantik aksamdi, mum isiginda caldirip kapatmak asklarin en buyuguydu.
(Baktim yazinin tandansi Esra Ceyhan'la lise 3 killi bacakli platonik kizlar karmasi havasinda geciyor hemen degistiriyorum tarzi haci)
Eeee, noldu sonra. Rekabet Ust Kurulu bir gun dediki, kocum biz bu sebekeleri zamaninda ihaleye cikardik, siz satin aldiniz ama simdi artik boyle ayip oluyor. 0532 numara sahibi adam saniyor ki kendisi Rockefeller'in sol tasagi. 0549 ile 0532 arasindaki ayirimi kaldirmak icin artik aboneleriniz istedigi sekilde numarasini degistirir.
Hah bu noktada basta cocuklarin kafasina ne bok oldugu belirsiz iki anten geciren Turkcell olmak uzere, bize sebeke sistemi saglayan, yillardir yatirim maliyetlerini ikiye uce katlamalarina ragmen, ortamda hayvan gibi internet uzerinden cok daha ucuza konusma imkanlari saglamak yerine kol boregi gibi fatura sokan GSM firmalari bir anda kampanyalarini, abone kaybetmemek icin saldilar.
Biri dedi sebeke ici ara, adami taksiye atlatip evine getirecegiz, digeri dedi sebekeyi de ara evi de ara aninda isinliyoruz bebeyim, oburu sen sadece dusun biz notlarini aktarip feedbacklerle sana geri donecegiz dedi. Hayvan gibi olan kar marji, bir anda azalitilip basabas noktalarinda kampanyalar duzenlenir oldu.
Artik gunde 2 saat bedava konusturan sebekemiz var lan. Herkes tisortune hangi gun bedava oldugunu yazsa ve sosyal dayanisma icinde olan bir toplum olsa. Sikertiriz lan sebekeyi 2 ayda. Bu ayri bir konu tabi.
Neyse, ben bu numara tasinirligin rekabeti artirmasindan ziyade insani yonundeyim arkadas. Artik caldirip kapatmali asklar bitecek doyasiya diyalogun ve anlayisin egemen oldugu pupa yelken asklarin arifesinde sondurecegiz romantizm mumlarimizi.
Ornek diyaloglar asagida
a (100 milyor konturune karsilik 10 trilyar dakikasi olan ergen erkek)
b (85-55-90 vucuduna karsilik gosterip elletmeyen ergen kiz)

Saat 7:30 (AM diyorlar amerikanyada)
a-Gunaydin bebesim nasil iyi uyudun mu
b-Evet ama keske biraz daha uyusaydim
a-A peki ben sonra yeniden ararim

Saat 8:30 (hala AM)
a-Napptin
b-Bir buyuk bir kucuk yaptim, circir olmusum sanirim
a-Iyi yapmissin

Saat 9:30 (AM ne PM ne)
a-Kahvalti yaptin mi
b-diit... diiit diittt

Saat 11:30
a-Askim, cok sikildim napiyorsun
b-Popo killarimi tras ediyorum
a-Aman ne sirin

Saat 12:30 (Bak PM e gecti ama saat hala avrupa dikkat et)
a-Baliklarimiz yumurtladi onu haber veriyim dedim
b-Ben 1 hafta geciktim ben de onu yumurtlayayim bari

Saat 14:00
a-Aksam napalim
b-Aksam olsun bakariz

Saat 15:00
a-Lostu izledim Kate le Jack evleniyormus meger
b-Hoşt


( eeeeh ben bile sikildim ulan yeter) Gordugunuz uzre ota boka aramalar artacak, yerli yersiz, gerekli gereksiz muhabbetler cogalacak. Daha cok tuketecek daha cok sikilacak daha cok aslinda kafasinda kurdugu olmadigini gorecek ergen asklar.
Halbuki calidirip kapattiginin ay da bir kirilan yumurtasi ya da poposunda kili ya da bozuk bir agzi yoktu.
Beni en cok sevindiren ise Bel Fitigini tedavi eden ve cep telefonunu duvarlara kaziyan amca musterilerini artik kendisi rastgele secim yontemiyle arayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder